24
Apr
09

Testimoni Qhazanah

Tempah Sekarang..!

Tempah Sekarang..!

Assalamu’alaikum..

Andai anda para pengamal setia produk Qhazanah mempunyai pengalaman menarik untuk dikongsikan bersama muslimin/muslimat yang lain, sila catatkannya di sini..

Jika tidak keberatan, sila sertakan gambar anda. Andai ada kemampuan, gambar sebelum dan selepas mengamalkan Qhazanah.. Asalkan gambar tersebut sesuai dengan garis panduan syara’..

Semoga Allah meredhai dan merahmati usaha anda dalam menyemai cinta kepada Sunnah.. Syukran jazilan..!

Antara kes yg mendapat pengakuan daripada pengguna sebelum ini:-

Angin Ahmar – Angin Pasang – Asma /Lelah – Batu Karang – Batuk – Buang Air Besar Tidak Lawas – Buasir – Darah Haid Tak Teratur / Terganggu – Degil – Demam Panas / Denggi –  Demam Kuning – Darah  Rendah – Darah Tinggi – Gangguan Makhluk Halus – Hepatitis A – Hepatitis B – Jantung Kuat Berdenyut – Jerawat – Jeragat – Kegemukan ( Obesiti ) – Keras Hati – Ketagih Dadah – Ketagih Rokok – Kencing Berdarah – Kencing Tidak Tos – Kencing Manis – Kurang Cergas -Kurap – Lemah Jantung – Lemah Syahwat – Minda Tak Cerdas – Panas Baran – Panau – Pelupa – Psoriasis – Resdung – *Dan pelbagai lagi* – InsyaAllah..


8 Responses to “Testimoni Qhazanah”


  1. 1 Ri
    Mei 8, 2009 at 4:17 am

    DEMAM CHIKUGUNYA
    Bismillahirrahmanirrahim.

    Alhamdulillah atas pengalaman yang bakal saya kongsikan bersama para pembaca halaman web produk Qhazanah..

    Saya disyaki mengalami Demam ‘Chikugunya’ pada awal Mei.

    Selain demam panas yang saya hadapi, saya juga sakit sendi-sendi seluruh badan yang menyebabkan dada dan rusuk saya kesakitan.

    Saya juga tidak boleh menggenggam apa-apa barangan kerana sendi tangan yang terlalu sakit dan lemah.

    Badan saya juga didatangi ruam gatal umpama cacar yang merah seluruh badan. Tidur saya amat terganggu. Wajah saya membengkak. Begitu juga bibir saya.

    Saya mengamalkan Qhazanah semenjak itu dan pada hari yang ketiga badan saya kembali bertenaga. Panas badan juga reda. Sakit pada bahagian sendi juga berkurangan. Ruam kegatalan pulih sepenuhnya. Dalam kesyukuran saya juga kehairanan atas keberkesanannya dalam mengamal produk Qhazanah yang unik ini.

    Saya amat tidak menyangka produk Qhazanah sebaik ini. Kenalan dan ahli keluarga lain yang menghidapi serangan demam ini rata-ratanya mengambil masa hampir dua minggu untuk pulih. Akan tetapi saya bersyukur kerana cuma melaluinya sekadar tiga hari sahaja.

    Tahniah atas produk yang bagus ini. Bagi yang belum mencubanya silalah dapatkannya.

    Terima kasih syarikat MiM atas produk Qhazanah ini. Wassalam.

  2. 2 Hamba Allah
    Mei 8, 2009 at 4:09 am

    ROHANI DAN JASMANI: MASALAH RESDUNG, KULIT MUKA DAN MUDAH NAIK ANGIN

    Assalamu’alaikum.

    Saya bersyukur ke hadrat Allah swt kerana dipertemukan dengan produk Qhazanah edaran MiM ini pada awal April 09. Saya menghadapi masalah kulit yang dipenuhi jeragat, jerawat serta parut jerawat dan juga masalah redung yang tak kunjung reda.

    Setiap pagi terutama selepas mandi saya akan bersin berulangkali. Saya juga mengalami masalah kelemumur yg tak berkesudahan.

    Saya juga mudah letih walau sekadar melakukan tugasan yang ringan,

    Namun, sejak mengamalkan Qhazanah, saya dapati pada awalnya saya kurang bersin pada sebelah pagi selepas mandi.

    Begitu juga dengan wajah saya yang kini tiada lagi kelihatan jelas jeragat dan parut jerawat yang sekian lama saya hadapi.

    Saya juga tidak lagi keletihan dan sering bertenaga walau menjalankan tugasan yang berat.

    Kenalan saya sedar akan perkara ini dan menegur saya kelihatan ceria, wajah lebih bersih dan prestasi tugas semakin meningkat.

    Oh ya..! Seperkara lagi, dahulu akibat selalu keletihan saya juga amat mudah naik angin kerana ingin mendapatkan rehat yang lebih.

    Namun kini tidak lagi, saya lebih relaks dan mudah berfikir atas sesuatu tindakan.

    Terima kasih kerana melahirkan produk yang amat berkualiti ini.

    Saya mengesyorkan produk Qhazanah kepada muslimin dan muslimah yang sedang membaca pengakuan ini dan mencari produk terbaik untuk kesihatan rohani dan jasmani..

    Saya percaya kecantikan juga sewajarnya bermula dari dalaman, bukan sekadar menggunakan produk kecantikan untuk luaran sahaja dan Qhazanah adalah pilihan terbaik.

    Terima kasih MiM..

    Wassalam..

  3. Jun 8, 2009 at 8:38 pm

    Salamun’alaik..

    Berikut adalah SMS yg penulis terima daripada pengguna Qhazanah pada 25 Mei 2009 yang lalu:

    -“Alhamdulillah.. Akak rasa keadaan kesihatan akak makin baik selepas ambil Qhazanah.. Masalah kencing tak lawas semakin kurang.”-

    Alhamdulillah dengan izinNYA masalah yang dihadapi oleh saudari ini semakin pulih dan kesihatannya semakin baik.. Semoga mudah beramal ibadah.. Penulis berdoa semoga usaha ini dirahmati Allah..

  4. Jun 8, 2009 at 8:47 pm

    Salamun’alaik..

    Satu lagi SMS yang penulis terima daripada seorang hamba Allah yang baru sahaja mengamalkan Qhazanah 3 hari. Penulis berjumpa dengan beliau untuk menghantar 1 unit Qhazanah pada pagi 1 Jun 2009 dan SMS berikut penulis terima pada pagi 3 Jun 2009 :

    -“Assalamu’alaikum. Alhamdulillah. Terima kasih yg tidak terhingga, saya merasa sangat sihat dan bertenaga lebih drpd sebelum mengandung semenjak minum produk Qhazanah. Semoga Ustaz sekeluarga sentiasa dirahmati Allah dan Qhazanah terus lebih banyak membantu insan lain”.-

    Penulis merasa sangat bersyukur apabila menerima SMS seumpama ini.. Semoga beliau dapat meningkatkan prestasi dalam ibadah dan sebagai hamba Allah.. InsyaAllah..

    Wassalam..

  5. 5 nur halim bin abd rahim
    Julai 17, 2012 at 9:52 pm

    bagai mana saya boleh dapatkan produk qhazanah ini? saya tinggal di kawasan balakong.. tq

  6. 7 zura
    Januari 12, 2013 at 10:55 pm

    As salam. Ingin bertanya, macamana saya ingin dapatkan produk ini? Adakah ia sesuai untuk pesakit yang baru menjalani pembedahan usus tetapi masih tidak lawas buamg air besar? Harap mendapat balasan dari tuan.

    • Januari 16, 2013 at 8:16 am

      Wa’alaikumussalam..

      InsyaAllah ia amat membantu sepertimana beberapa pelanggan yang mempunyai masalah yang sama..

      Boleh sms ;

      Nama Penuh
      Alamat Lengkap
      Jumlah Unit Qhazanah

      ke 013 2038 102


Tinggalkan Jawapan

LIKE QHAZANAH DI SINI

Info Qhazanah..

Memperkenal dan memperjuangkan program Memartabatkan Amalan Pemakanan Sunnah [MAPS] dan Semarak Mencintai Sunnah [SMS] sejak hampir 15 tahun yang lalu.

Kini dengan produk Qhazanah gabungan 10 gabungan makanan sunnah, melalui MAPS, SMS mula disemai dalam kembali mengenali sunnah dan tuntutannya ke atas kita umat Baginda Rasulullah Sallallahu 'Alaihi Wasallam pada hari ini.

Terima kasih juga atas sokongan dan doa kalian yang tak putus kunjung selama ini..

WhatsApp ke (+6) 013 2038 102 untuk kiriman Qhazanah terus ke alamat anda..!

Hits Ziarah Qhazanah

  • 305,755 Pengunjung

Dari Serata Dunia

free counters

Ahlan Wa Sahlan Ya Khaira Ummati

April 2009
F S S M T W T
« Mar   May »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Peti Qhazanah


