22
Jun
09

Senarai Pengedar Qhazanah

Pengedar Qhazanah

- AHLAN WA SAHLAN BUAT USAHAWAN MiM TERKINI -

Sila dapatkan Qhazanah daripada wakil-wakil jemaah MiM terdekat dengan anda..

Kuala Lumpur (HQ) | 013 2038 102

Cheras : En Wafi | 019 2831 264

Selangor

Kajang : En Amer| 012 279 7247
Shah Alam : En Azri | 017 593 2806
Seri Kembangan : En Safiee | 017 6076 796

Terengganu

Kuala Terengganu : Puan Maswanie | 016 2026 370 / En Saiful | 016 2021 1976

Wakil Jemaah MiM diperlukan di tempat anda.. Hubungi kami sekarang di 013 2038 102..!

About these ads

58 Respon to “Senarai Pengedar Qhazanah”


  1. 1 norashikin
    Julai 15, 2009 at 4:54 pm

    salam….bagaimana untuk menjadi pengedar qhazanah?

    • Julai 15, 2009 at 6:54 pm

      Wa’alaikumussalam warahmatullahi wabarakatuh.. Pihak kami amat berbesar hati dengan kehadiran usahawan MiM dan ahli keluarga wakil jemaah kami yang terbaru.. Kami telah membalas e-mail yang telah puan hantar.. Sila rujuk keterangan tesebut, sebarang pertanyaan boleh kembalikan ke qhazanah@ymail.com atau 013-2038 102. InsyaAllah.. Kami menunggu berita baik dari Puan.. Wassalam..

  2. Oktober 1, 2009 at 3:23 pm

    Salam,

    Camna nak jadi pengedar/ahli?

    Berapa harga pengedar?

  3. 5 dina
    Oktober 7, 2009 at 12:45 pm

    Assalamualaikum.

    disini saya nak tanya bagaimana untuk menjadi pengedar /pembeli melalui internet

  4. 7 Rabiah
    November 3, 2009 at 1:23 pm

    Assalamualaikum,
    Ustaz saya ingin bertanye berape harge sebotol Qhazanah?
    Jika ingin menjadi pengedar,apakah syarat2 nye?
    Terima kasih..

    • November 3, 2009 at 5:32 pm

      Wa’alaikumussalam warahmatullah..

      Pertanyaan telahpun dibalas ke email ukhti Rabiah..

      sebarang pertanyaan sila hubungi ana di talian 013-2038 102..

      Syukran jazilan..

  5. 9 hasbullah
    November 9, 2009 at 12:27 am

    Assalamualaikum
    berapa harga bagi 1 botol.
    kanak-kanak dari umur brapa boleh gunakan qhazanah.
    saya d kawasan keramat, siapakah yang saya boleh hubungi jika ingit dapatkan produk ini. berapa kos bagi menjadi penedar. terima kasih

  6. 11 Noor Akmal Binti Alias
    November 12, 2009 at 11:53 am

    Assalamualaikum,

    Nak cuba produk ni, tapi tak tahu nak beli di mana. Berapa harganya?

    Lokasi saya di Bandar Saujana Putra.

  7. Disember 11, 2009 at 10:05 am

    Salam,
    Ada pengedar di Tanah Merah Kelantan?

    Terima kasih

  8. 15 KAZAM
    Januari 14, 2010 at 6:29 pm

    Assalamualaikum.
    Ustaz, saya nak jadi pengedar, tolong terangkan bagaimana nak mula ?

  9. 16 muhammad wafi
    Januari 18, 2010 at 7:52 pm

    salam..

    sy mempunyai seorang nenda yang mengalami masalah batu karang di hempedu dan mengalami kesukaran untuk tidur siang/malam.lanjutan itu nenda sy sering sakit dan lemah. sering berdebar, pening, tekanan darah rendah -100, muntah². terbaru beliau disahkan lemah jantung.

    adakan dengan khasiat yang terdapat dalam produk ini boleh membantu…

    sy tertarik dengan produk ustaz ini, jadi bagaimana untuk sy memiliki dan mendaftar menjadi pengedar produk tersebut…

    ‘ yang memerlukan’
    wafiuddin

    • Januari 23, 2010 at 8:20 pm

      Wa’alaikumussalam..

      Pertemuan tempohari telahpun sedikit sebanyak membantu persoalan akhi Wafiudin..

      Dan tahniah, kini akhi Wafiudin sebahagian daripada wakil jemaah MiM sebagai Mutawwif..

  10. Februari 3, 2010 at 12:03 am

    Salam, ana boleh jadi pengedar tak di johor bahru, sebab tengok kat senarai tu dah ada pengedarnya?

  11. Februari 3, 2010 at 8:30 am

    Salam selamat pagi, sobahul khair? berapa modal yang diperlukan?

    • Februari 3, 2010 at 11:04 am

      Salamun’alaik..

      ana ada sertakan attachment pada e-mail.. boleh rujuk e-mail ustaz..

      sila download attachment tersebut..

      Boleh hubungi ana di talian 013-2038102 jika ada sebarang pertanyaan..

  12. 22 hawa
    Februari 5, 2010 at 1:41 pm

    Assalamualaikum…

    bolehkah saya mendapat info mengenai harga sebotol ubat ini… saya ada HB

  13. 24 anum
    Februari 13, 2010 at 11:57 am

    salam…ustaz,saya nak tau tentang produk ni.sy dah lama cari makanan berasaskan habbatus sauda.sy nak cuba dulu

  14. 26 rahman
    Mac 29, 2010 at 9:58 pm

    brp harga sebotol qhazanah? sebotol untuk tempoh bp hari?

  15. 28 Hawa
    April 4, 2010 at 1:26 am

    Salam ustaz,saya berminat untuk mencuba qhazanah,di mana saya boleh dapatkannya ? Di k.l ader stokis tak ? Saya tinggal di wangsa maju.

  16. 30 Faridah Hanim bt Mohd Amin
    April 6, 2010 at 4:13 pm

    Saya nak bertanya berapa harga sebotol qhazanah dan bagaimana saya hendak membelinya??

  17. 32 Aiman
    April 26, 2010 at 4:23 am

    Salam,

    Boleh saya tahu di mana saya boleh dapatkan habbatus sauda? untuk di makan..

    • Mei 11, 2010 at 12:37 pm

      Salamun’alaik..

      Dalam Qhazanah telah ada gabungan Habbatus Sauda dan lebih mudah untuk diamalkan.. Sila sms Nama Penuh dan Alamat untuk pengurusan penghantaran terus.. Syukran..

  18. 34 khairul effendi bin ahmad
    Mei 6, 2010 at 11:29 pm

    salam ustad..
    saya macamana..?saya tinggai kat alor setar,ada stokis ka.?

  19. 36 safwan
    Mei 11, 2010 at 5:49 pm

    Assalamualaikum..
    kota bharu xde ke? :)

  20. 38 MUHAMMAD WAFI
    Julai 17, 2010 at 8:17 am

    pastinya menjanjikan suatu kelazatan yang berbeza daripada yg lain…..amalkanlah memakan makanan sunnah Nabi ini kerana padanya terkandung berjuta khasiat dan barakah dari Allah.

    PASTINYA YANG TERBAIK HANYA DENDAN QHAZANAH

    makanan yg bersih, menempa hati yg bersih

  21. Ogos 3, 2010 at 7:44 pm

    Assalamualaikum wbt

    Jika kita tidak letakkan Qhazanah ni di dalam peti ais.. Adakah ia akan tahan lama??

    • 40 MUHAMMAD WAFI
      Ogos 4, 2010 at 3:07 am

      JUS QHAZANAH akan lebih bertambah enak jika dihidang dlm keadaan sejuk

      p/s : simpan ditempat dingin setelah dibuka dan jauhi dari sinar matahari secara terus. amalkan dua sudu sebelum sarapan pagi dan dua sudu sebelum tidur…untuk kesan yg lebih baik, amalkannya untuk setiap hari…..Insyaalah anda akan merasai perbezaannya

      SEMARAK CINTA RASUL

  22. 41 Suhaimi Murtada
    September 26, 2012 at 1:28 am

    Macamana nak jadi pengedar?

  23. 43 sha
    Oktober 9, 2012 at 10:45 am

    assalamualaikum…saya berminat nak beli produk ini…di mana saya harus cari??terima kasih

    • Oktober 10, 2012 at 9:42 am

      Wa’alaikumussalam Warahmatullahi Wabarakatuh..
      Mohon sms ke 013 20 38 102

      Nama Penuh
      Alamat Lengkap
      Jumlah unit Qhazanah

      Penghantaran akan diuruskan..
      Butir-butir pembayaran akan dimaklumkan setelah maklumat diterima..
      Syukran..

  24. 45 hawa
    Oktober 9, 2012 at 11:06 am

    pengedar negeri pulau pinang ada ke?saya berminat…

    • Oktober 10, 2012 at 9:40 am

      Assalamu’alaikum puan..

      Mohon sms ke 013 20 38 102

      Nama Penuh
      Alamat Lengkap
      Jumlah unit Qhazanah

      Penghantaran akan diuruskan..
      Butir-butir pembayaran akan dimaklumkan setelah maklumat diterima..
      Syukran..

  25. 47 mastura
    Disember 16, 2012 at 12:51 am

    salam..saya pn berminat nak cuba produk ni…brapa modal untuk jd pengedar…

  26. Januari 5, 2013 at 9:06 pm

    Assalamualaikum …Ustaz
    Saya nak tanya dekat kota kinabalu ada tak pengedar Qhazanah ni.. berapa harga 1 botol

  27. 51 ROSRIYATI IBRAHIM
    Januari 23, 2013 at 11:30 am

    Salam ustaz…
    saya rasa berminat,,,sbb doktor mengesahkan sy ada hep b semasa mengandungkan anak ketiga.berapa harga sebotol?

  28. 53 syahrun alim b hali
    Januari 27, 2013 at 10:41 pm

    assalamualaikum ustaz…saya ingin mencuba produk ini,dan jika ia berkesan,bgaimana ingin menjadi pengedarnya?

  29. 55 aisyah humaira'
    Januari 28, 2013 at 12:40 pm

    Bagaimana untuk menjadi pengedar?modal berapa?

  30. Februari 2, 2013 at 8:35 pm

    assalamualaikum tuan, saya sofia dan berminat untuk menjadi stokis produk tuan. minta tolong email kpd saya modal stokis dan marketing plan perniagaan sekiranya ada. terimakasih.


Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


Undi Qhazanah : Syukran..!

Topblogs @ iLuvislam

Dan Qhazanah Pun Berlalu

Memperkenal dan memperjuangkan program Memartabatkan Amalan Pemakanan Sunnah [MAPS] dan Semarak Mencintai Sunnah [SMS] sejak hampir 10 tahun yang lalu.

Kini dengan produk Qhazanah gabungan 10 gabungan makanan sunnah, melalui MAPS, SMS mula disemai dalam kembali mengenali sunnah dan tuntutannya ke atas kita umat baginda Rasulullah Sallallahu 'Alaihi Wasallam pada hari ini.

Terima kasih kepada teman seperjuangan Al Ustaz Zamri sebagai Duta MiM.

Terima kasih juga atas sokongan dan doa kalian yang tak putus kunjung selama ini..

Hits Ziarah Qhazanah

  • 218,178 Pengunjung

Dari Serata Dunia

free counters

Mutiara Qhazanah

Jemput Berjemaah

Ahlan Wa Sahlan Ya Khaira Ummati

Jun 2009
J S A I S R K
« Mei   Jul »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Peti Qhazanah


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

%d bloggers like this: