Archive for the 'Qhazanah' Category

28
Okt
16

TESTIMONI QHAZANAH : Siflis / Syphilis 26 Oktober 2016

Testimoni Qhazanah |

Masalah Siflis / Syphilis 26 Oktober 2016

screenshot_2016-10-28-11-04-53x
Pelbagai pengalaman pengamal Qhazanah di sini.. Jika anda ada pengalaman menarik untuk dikongsikan mohon pm ke inbox Qhazanah.. Semoga bermanfaat buat kita bersama..

Syukran..

Qhazanah

Gabungan 10 Makanan Terbaik Dunia Dalam Satu :

Buah Delima+Kurma Ajwah+Madu+Buah Tinn+Buah Zaitun+Kurma Madu+Kismis+Zaffran+Habbatus Sawda+Air Zam-Zam= QHAZANAH

Makanan Yang Bersih,
Menempa Hati Yang Jernih..

https://www.facebook.com/qhazanah.original

Tempahan Qhazanah terus melalui ;-
SMS/WhatsApp/Wechat/Telegram -> +6013 2038 102

28
Jan
10

Benarkah Hantu Dan Bolehkah Roh Kembali..?

Ingin tahu keistimewaan intipati Qhazanah..? Sila klik [DI SINI]

Hantu Dan Kita

Sekarang ni, makin menjadi-jadi filem berkisarkan perihal hantu, sihir, saka dan macam-macam lagi.. Begitu juga perihalnya di televisyen.. Mungkin ramai di sana ada tanggapan yang pelik-pelik..

"Asyik korang je tengok cerita Kak Pon .. Penaat..! Biar Kak Pon keluar tengok korang pulak.."

Ibubapa pula salah teknik dalam mendidik anak-anak supaya menjadi anak yang taat.. Setiap kali nak buat anak akur kepada arahan atau permintaan mereka, maka hantu, momok, jembalang dan macam-macam lagi kita gunakan agar anak menjadi takut dan dengar arahan atau permintaan tersebut.

Ini adalah kaedah yang ternyata sama sekali amatlah salah dan ia membentuk anak-anak yang lebih berjiwakan takut kepada makhluk-makhluk lebih daripada takut kepada Allah..

Ada sesetengah kes pula, anak-anak dididik supaya mengulang sesuatu perkataan agar tidak diganggu oleh makhluk halus.. Antaranya bila terpaksa lalu atau melepaskan hajat berhampiran belukar atau hutan maka anak-anak dididik supaya menyebut kata laluan atau password yang kononnya penting seperti; Terus membaca ‘Benarkah Hantu Dan Bolehkah Roh Kembali..?’

05
Nov
09

Bagaimana Jika Wanita Tawar Diri Untuk Diperisterikan

Meminang

Pernah (biasa) juga ana dipinang orang.. 🙂

Al Ustaz Dato’ Dr Haron Din

SOALAN: Dato’.. Bolehkah atau tidak seorang perempuan menyerah diri kepada seorang lelaki untuk diperisterikan atas alasan mengikut sunnah, sepertimana berlaku pada seorang perempuan pada zaman Nabi Muhammad Sallallahu ‘Alaihi Wasallam, menyerah diri kepada baginda untuk diperisterikan dan baginda menerimanya sebagai isteri. Mohon penjelasan. – MAWAR UNGGU

JAWAPAN:
Memang benar apa yang anda nyatakan bahawa pernah berlaku pada zaman Nabi Muhammad Sallallahu ‘Alaihi Wasallam, seorang perempuan datang menghadap baginda dan menyerah diri kepada baginda untuk dinikahi. Terus membaca ‘Bagaimana Jika Wanita Tawar Diri Untuk Diperisterikan’

19
Okt
09

Qhazanah Bertambah M.A.N.T.O.P..!

Ingin tahu keistimewaan intipati Qhazanah..? Sila klik [DI SINI]

Tempah Sekarang..!

Tempah Sekarang..!

Info Popular Qhazanah..

Benarkah: Batu Terapung Dalam Peristiwa Isra’ Mikraj

Apa Hukum Anda Sambut Valentine & Hadiahkan Atau Jual Bunga Kerananya..

Benarkah Hantu Dan Bolehkah Roh Kembali

Isra’ Mikraj : Golongan Lelaki & Wanita Ahli Neraka

Al Hadith Hari Ini : Tidur Dan Sunnah

Hukum Jual Beli Lepas Azan Jumaat

TIPS : Elak Histeria

Senarai Pengedar Qhazanah

Kenali Qhazanah, Cintai Qhazanah

Qhazanah : Jengah Dan Sebarkanlah

Al Hadith Hari Ini – Episod 1 : Memulakan Hari Baru

PANAS – SAMBUTAN LUAR BIASA –




09
Sep
09

Aku Dalam Operasi Memburu Malam Al Qadr

Ingin tahu keistimewaan intipati Qhazanah..? Sila klik [DI SINI]

Qhazanah Al Qadr

Salamun’alaik..

Syukur ke hadrat Allahurabbi yang masih memberi keizinan meminjamkan modal kepada kita untuk meneruskan amalan sebagai hambaNya sementara menanti masa untuk dimatikan dan direhatkan di dalam kubur dan dihidupkan semula untuk dihitung amalan-amalan sepanjang bergelar manusia yang beragama Islam..

Terima kasih kepada kalian para sahabat yang terus memberi sokongan dan doa agar perjuangan ini dapat diteruskan lagi.. Tak juga lupa buat sahabat dan teman seperjuangan Al Ustaz Zamri Zainuldin yang terus memberi sokongan kepada usaha murni ini..

Semoga Allah merahmati usaha ini..

Satu persoalan.. Terus membaca ‘Aku Dalam Operasi Memburu Malam Al Qadr’

02
Sep
09

Buah Kurma Ajwah Qhazanah

Intipati Qhazanah

– Buah Kurma Ajwah ( Kurma Nabi ) –

Qhazanah Kurma Ajwah (Kurma Nabi)

Buah Dari Syurga Penawar Racun

Kurma Nabi ini tinggi khasiat dan melebihi kurma biasa. Nilainya juga antara yang termahal mengikut grednya. Sabda baginda akan kelebihan kurma nabi ini ;

“Barangsiapa yang mengamalkan 7 butir kurma ajwah (kurma nabi) di pagi hari, nescaya tidak dimudaratkan oleh keracunan serta sihir di hari itu”. (Riwayat Muslim)

Juga jelas baginda dalam sabdanya akan buah kurma ajwah ini:

” Kurma Ajwah adalah antara buah-buahan SYURGA”. (Riwayat Ahmad)

“Ajwah daripada SYURGA dan ia PENAWAR racun”. (Riwayat Nasaie)

Klik Pada Intipati Makanan Sunnah Qhazanah Yang Ingin Anda Selidiki Di Bawah Ini ;-

– MADU ASLI-

– AIR ZAM-ZAM –

– BUAH KURMA AJWAH –

– BUAH KURMA RUTHOB –

BUAH TINN –

– BUAH DELIMA –

– BUAH ZAITUN –

– HABBATUS SAUDA –

-ZA’FFRAN –

– KISMIS –

Jika anda rasa artikel ini memberi info yang bermanfaat sila undi dengan klik;

Topblogs @ iLuvislam

Juga, sudi-sudilah beri komen membina di bawah yea.. Syukran jazilan, wassalam..

02
Sep
09

Za’ffran Qhazanah

Intipati Qhazanah

– Za’ffran –

Qhazanah Za'ffran

Za’ffran : Senilai Dengan Emas

Ia mengikut nilai semasa emas di pasaran..! Nilai Za’ffran mahal bukan kerana bentuk rupa bunganya yang cantik. Akan tetapi kerana sifatnya yang memberi manfaat dalam membina kesihatan dan menewaskan penyakit.

Kajian mendapati ia mampu meningkatkan daya ingatan, melancarkan sistem darah

dan juga saraf, mengatasi wabak penyakit kulit dan cacar serta sesuai untuk mengatasi masalah usus, tinggi nilai dengan antioksida juga sebagai agen awet muda untuk kecantikan.

Bagi mereka yang telah mencuba produk lain yang seumpamanya, apabila anda merasai Qhazanah™, anda pasti merasai kelainannya..

Klik Pada Intipati Makanan Sunnah Qhazanah Yang Ingin Anda Selidiki Di Bawah Ini ;-

– MADU ASLI-

– AIR ZAM-ZAM –

– BUAH KURMA AJWAH –

– BUAH KURMA RUTHOB –

BUAH TINN –

– BUAH DELIMA –

– BUAH ZAITUN –

– HABBATUS SAUDA –

-ZA’FFRAN –

– KISMIS –

Jika anda rasa artikel ini memberi info yang bermanfaat sila undi dengan klik;

Topblogs @ iLuvislam

Juga, sudi-sudilah beri komen membina di bawah yea.. Syukran jazilan, wassalam..




Info Qhazanah..

Memperkenal dan memperjuangkan program Memartabatkan Amalan Pemakanan Sunnah [MAPS] dan Semarak Mencintai Sunnah [SMS] sejak hampir 15 tahun yang lalu.

Kini dengan produk Qhazanah gabungan 10 gabungan makanan sunnah, melalui MAPS, SMS mula disemai dalam kembali mengenali sunnah dan tuntutannya ke atas kita umat Baginda Rasulullah Sallallahu 'Alaihi Wasallam pada hari ini.

Terima kasih juga atas sokongan dan doa kalian yang tak putus kunjung selama ini..

WhatsApp ke (+6) 013 2038 102 untuk kiriman Qhazanah terus ke alamat anda..!

Hits Ziarah Qhazanah

  • 318,173 Pengunjung

Dari Serata Dunia

free counters

Ahlan Wa Sahlan Ya Khaira Ummati

Jun 2017
J S A I S R K
« Okt    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Peti Qhazanah